Дослідження рівня розвитку та особливостей інтелекту у молодших школярів в залежності від статі

Автор(и)

  • І. В. Козицька Київський національний університет імені Тараса Шевченка
  • А. В. Щербенюк Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Ключові слова:

рівні розвитку, інтелект, психодіагностичні методики, особливості, стать, молодший шкільний вік

Анотація

У статті досліджено рівень розвитку інтелекту та його особливості в молодшому шкільному віці. Автор статті провела психодіагностичне дослідження, застосувавши тести Р. Кеттела «Тест інтелекту, вільний від впливу культури» (CF2 – для дітей від 8 до 12 років) та тест вербального інтелекту (ТВІ). В результаті емпіричного дослідження було встановлено, що розвиток інтелекту серед школярів молодших класів простежується в межах середніх показників (за даними «Тесту інтелекту Р. Кеттелла» та «Тесту вербального інтелекту» ТВІ).

Біографії авторів

І. В. Козицька, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Кандидат психологічних наук, доцент кафедри загальної психології.

А. В. Щербенюк, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Студентка інституту післядипломної освіти

Посилання

Выготський Л.С. О психологических системах // Собр. соч. Т. 1. – М.: Наука, 1982. – 318 с.

Глуханюк, Н.С. Практикум по психодиагностике: Учеб.пособие. / Н. С. Глуханюк. – Москва: МПСИ; Воронеж: МОДЕК, 2005. – 216 с.

Гуревич П.С. Психологический словарь / Под общей науч. ред. П.С. Гуревича. – М.: ОЛМА МедиаГрупп, ОЛМА ПРЕСС Образование, 2007. – 800 с.

Дуткевич Т.В. Загальна психологія: теоретичний курс: навчально-методичний посібник / Т.В. Дудкевич. – Кам’янець-Подільський: Видавець ПП Зволейко Д.Г., 2015. – 432 с.

Коробко С., Коробко 0. Робота психолога з молодшими школярами: Метод. посіб. – К: Літера ЛТД, 2006.

Кроль В.М. Психология и педагогика: Уч. Пособие для техн. вузов / В. М. Кроль – М.: Просвещение, 2001. – 319 с.

Островский Е.В., Чернишова Л.И. Психология и педагогика: Учебн.пособие/ Под ред. Островского Е.В. / Е.В. Островский, Л.И. Чернишова. – М.: Вузовский учебник, 2005. – 384 с.

Психологическое тестирование. Анастази А., Урбина / Урбина А. – 7-е изд. – СПб.: 2007. – 688 с.

Реан А.А., Бордовская Н. В., Розум С. И. Психология и педагогика. / А.А. Реан., Н.В. Бордовская., С.И. Розум. – СПб.: Питер, 2002. – 432 с.

Романова Е.С. Психодиагностика: Уч. пособие / Е.С. Романова. – СПб: Питер, 2006. – 400 с.

Сластенин, В.А., Каширин, В.П. Психология и педагогика: Уч. пособие для студ. вузов. / В.А. Сластенин, В.П. Каширин. – М.: Академия, 2001. – 480 с.

Столяренко Л.Д. Педагогическая психология / Л.Д. Столяренко - Ростов-на-Дону: Феникс, 2000 – 544 с.

Холодна М.А. Чи існує інтелект як психічна реальність? // Питання психології. – № 5. – 1990. С. 121-128.

Downloads

Опубліковано

2018-10-20

Як цитувати

Козицька, І. В., & Щербенюк, А. В. (2018). Дослідження рівня розвитку та особливостей інтелекту у молодших школярів в залежності від статі. Правничий вісник Університету «КРОК», (32), 206–210. вилучено із https://lbku.krok.edu.ua/index.php/krok-university-law-journal/article/view/151

Номер

Розділ

Розділ V. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ