Особливості формування іміджу у медико-соціальному напрямку

Автор(и)

Ключові слова:

внутрішній імідж, зовнішній імідж, медична установа, розробка алгоритму, формування стереотипу, довіра, місія медичної установи

Анотація

Імідж установи або підприємства - це образ організації, який існує у свідомості людей. Можна навіть сказати, що в будь-якій організації існує імідж поза залежністю від того, хто над ним працює і чи працюють над ним узагалі. Психологи під іміджем розуміють характер стереотипу, що склався в масовій свідомості і має емоційно забарвлений образ кого-небудь або чого-небудь. Імідж відображає соціальні очікування певної групи. Формування іміджу відбувається стихійно, але частіше воно є результатом роботи фахівця. Приступаючи до створення іміджу, необхідно з’ясувати, по-перше, рід діяльності установи в даний час і в перспективі, по-друге, чим товари (послуги) установи відрізняються від товарів (послуг) конкурентів. В умовах ринкової конкуренції іміджу відводиться головна роль в формуванні стійкості компанії. Турбота про імідж – ознака організацій, що розвиваються і прагнуть знайти своє обличчя, гармонійні способи співіснування із соціумом. Створення іміджу – питання стратегічного планування діяльності компанії. Привабливий імідж фірми може працювати довгі роки і підтримувати підприємство у важких обставинах. Тому при формуванні іміджу слід спиратися (в основному) на ті поняття і матеріальні об’єкти, які асоціюються у споживачів з вічними цінностями життя. Загалом імідж підприємства створюється за допомогою комунікацій підприємства з групами громадськості шляхом донесення до них інформації про підприємство, його переваги та можливості, виконувані ним соціальні ролі та функції і залежить від соціального оточення, суспільних норм та цінностей. У статті обґрунтовано актуальність дослідження моделі та структури іміджу медичної установи. Здійснено аналіз основних характеристик іміджу медичної установи. Розроблено алгоритм формування іміджу наркологічної клініки та завдання подальшого теоретичного та емпіричного дослідження критеріїв, якими користуються клієнти наркологічних установ при виборі заклад, а також виявлення психологічних ознак та особливостей клієнтів наркологічних установ та їх близьких родичів.

Біографії авторів

О. А. Льошенко, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Кандидат психологічних наук, асистент кафедри загальної психології.

І. М. Гриценко, Університет «КРОК»

Аспірант.

Посилання

Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент. Рабочая книга менеджера PR / А.Б. Зверинцев. СПб., 1995. 267 с.

Зинкевич-Евстигнеева Т.Д. Теория и практика командообразования. Современные технологии по созданию команд / Т.Д. Зинкевич-Евстигнеевой. СПб.: Речь, 2004. 304 с.

Монастирський Г.Л. Теорія організації: навч. посіб. Київ: Знання, 2008. 319 с.

Шепель В.М. Как нравиться людям / В.М. Шепель. Москва: Народное образование, 2002. 576 с.

Nakonieczna, J. (2008), Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw międzynarodowych, Difin, Warszawa, p. 90.

Penaud, J. (1993), “La fonction publique des Communautés européennes / Jeanne Penaud”, Problemes politiques et sociaux, vol. 713–714, p. 117.

Downloads

Опубліковано

2019-06-23

Як цитувати

Льошенко, О. А., & Гриценко, І. М. (2019). Особливості формування іміджу у медико-соціальному напрямку. Правничий вісник Університету «КРОК», (35), 168–176. вилучено із https://lbku.krok.edu.ua/index.php/krok-university-law-journal/article/view/235

Номер

Розділ

Розділ V. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ