Аналіз результатів соціального компоненту в структурі іміджу закладів вищої освіти
Ключові слова:
результати, соціальний компонент, імідж, заклади вищої освітиАнотація
У статті встановлено детермінанти соціального компоненту, які суттєво впливають на якість надання освітніх послуг та імідж фахівців і загалом закладу вищої освіти. Доведено, що такими детермінантами соціального компоненту, які характерні для більшості досліджуваних, виявилися високі показники задоволеності роботою, особистими досягненнями, спілкуванням з близькими людьми, вираженим оптимізмом й самоконтролем. Водночас у НПП відмічено дефіцит оптимізму, незадоволеність особистими досягненнями, що негативно впливають на імідж закладу вищої освіти.
Посилання
Беккер Е., Бурделова Т., Юданова А. Бренд и экономическая устойчивость вуза / Е. Беккер. – М.: КноРус, 2012. – 560 с.
Горбенко Н. В. Особливості формування іміджу сучасного університету / Н. В. Горбенко // Освітологічний дискурс. – 2014. – № 1 (5). – С. 36-45.
Даниленко Л. В. Все про імідж: від підходів до рекомендацій / Л. Даниленко // Маркетинг і маркетингові дослідження. – № 4. – 2007. – 250 с.
Капустеринська Т. До проблеми формування динамічного лідера – керівник сучасного освітнього закладу / Т. Капустеринська // Імідж сучасного педагога. – 2004. – №10. – С. 5–8.
Карамушка Л. М. Мотивація підприємницької діяльності: Монографія / Л. М. Карамушка, Н. Ю. Худякова. – К.- Л.: Сполом, 2011. – 208 с.
Карамушка Л. М. Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури: Монографія / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер, К. В. Терещенко та ін.; за ред. Л. М. Карамушки. – К.: Педагогічна думка, 2015. – 288 с.
Карпенко Ю. М. Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формування / Ю. М. Карпенко, Н. Л. Карпенко // Науковий вісник Полісся. – 2015. – №1(1). – С. 118-124.
Корольчук М. С. Теорія і практика професійного відбору / М. С. Корольчук, В. М. Крайнюк. – К. : Ніка-Центр, 2006. – 536 с.
Корольчук М. С. Психодіагностика / М. С. Корольчук, В. І. Осьодло. – К. : Ніка-Центр, 2014. – 400 с.
Корольчук М. С. Психологія реклами: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Зазимко, М. С. Корольчук, В. М. Корольчук та ін. – К.: Київський нац. торг.- екон. ун-т, 2016. – 384 с.
Кубко В. П. Передумови та особливості формування моделі іміджу вищого навчального закладу / В. П. Кубко // Гілея: науковий вісник. – 2015. – Вип. 103. – С. 283-286.
Максименко С. Д. Підприємництво: психологічні, організаційні та економічні аспекти: навч. посібник / С. Д. Максименко, А. А. Мазаракі, Л. П. Кулаковська, Т. Ю. Кулаковський. – К. : КНТЕУ, 2012. – 720 с.
Маценко В. Технологія іміджу / В. Маценко.– К. : Главник, 2005. – 96 с.
Пелещишин А. М. Захист інформаційного образу ВНЗ від цілеспрямованих дій у соціальних середовищах Інтернету / А. М. Пелещишин, Р. О. Корж, У. Б. Ярка // Захист інформації. – 2012. – Т.14. – № 3 (56). – С. 87–93.
Райгородский Д. Я. Практическая психодиагностика. Методики и тесты / Д. Райгородский. – Самара: Издательский Дом «БАХРАМ–М», 2001. – 672 с. 16. Стрельніков В. Педагогічна культура – основи іміджу сучасного педагога / В. Стрельніков // Імідж сучасного педагога. – 2006. – №8. – С. 6–8.