Тренінг як технологія підвищення навчальної самоефективності працівників бізнес-структур
Ключові слова:
навчальна самоефективність особистості, самоосвіта, саморозвиток, професійна майстерністьАнотація
У статті подано результати діагностики навчальної самоефективності працівників бізнес-структур, обґрунтовано доцільність використання в умовах навчального центру тренінгу «Навчальна самоефективність персоналу – необхідна умова компанії, що здійснює самонавчання і саморозвиток». Представлено мету, завдання, зміст і структуру тренінгу. Зазначено практичну значущість тренінгових технологій у підвищенні навчальної самоефективності представників бізнес-структур.
Посилання
Богатырева О. О. Профессиональная самореализация в пространстве личностного развития / О. Богатырева, Т. Марцинковская // Психологические исследования : [электрон. науч. журн.], 2009. – № 1(3). – Режим доступа: http://psystudy.ru.
Бондарчук О. І. Організаційно-професійні особливості самоефективності керівників освітніх організацій / О. Бондарчук // Проблеми сучасної психології: зб. наук. праць Кам’янець-Подільського нац. університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України; за ред.С. Д. Максименко, Л. А. Ануфрієвої.– К.: Аксіома, 2015. – С. 57 – 69.
Кобец В. Н. Самоэффективность как самооценочная характеристика готовности будущих менеджеров к профессиональной деятельности / В. Кобец // Научные ведомости Белгородского госуд. университета. Сер.: гуманитарные науки. – 2013. – № 20 (163). – Вып. 19. – С. 222–228.
Мандрикова Е. Ю. Взаимосвязь увлеченности работой, личностных ресурсов и удовлетворенности трудом сотрудников / Е. Мандрикова, А. Горбунова [Электронный ресурс] // Организационная психология. – 2012. – Т. 2. – № 4 – С. 2-22. – [Электронный ресурс] – Режим доступа - http://orgpsyjournal.hse.ru
Митицина Е. А. Карьерные ориентации специалистов с высоким уровнем самоэффективности в профессиональной деятельности / Е. Митицина, Н. Иванова // Вестник ПГПУ. – Вып. 5. Сер. «Социально-гуманитарные и психолого-педагогические науки». — 2008. – № 5. – С. 121-125.
Bandura A.. Cultivate self-efficacy for personal and organizational effectiveness / А. Bandura // In E.A. Locke. (Ed). - New York: Viley, 2009.- Р.179-200
Бондарчук О. І. Організаційно-професійні особливості самоефективності керівників освітніх організацій / О. Бондарчук // Проблеми сучасної психології: зб. наук. праць Кам’янець-Подільського нац. університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України; за ред.С. Д. Максименко, Л. А. Ануфрієвої.– К.: Аксіома, 2015. – С. 57 – 69.
Кобец В. Н. Самоэффективность как самооценочная характеристика готовности будущих менеджеров к профессиональной деятельности / В. Кобец // Научные ведомости Белгородского госуд. университета. Сер.: гуманитарные науки. – 2013. – № 20 (163). – Вып. 19. – С. 222–228.
Мандрикова Е. Ю. Взаимосвязь увлеченности работой, личностных ресурсов и удовлетворенности трудом сотрудников / Е. Мандрикова, А. Горбунова [Электронный ресурс] // Организационная психология. – 2012. – Т. 2. – № 4 – С. 2-22. – [Электронный ресурс] – Режим доступа - http://orgpsyjournal.hse.ru
Митицина Е. А. Карьерные ориентации специалистов с высоким уровнем самоэффективности в профессиональной деятельности / Е. Митицина, Н. Иванова // Вестник ПГПУ. – Вып. 5. Сер. «Социально-гуманитарные и психолого-педагогические науки». — 2008. – № 5. – С. 121-125.
Bandura A.. Cultivate self-efficacy for personal and organizational effectiveness / А. Bandura // In E.A. Locke. (Ed). - New York: Viley, 2009.- Р.179-200
Downloads
Опубліковано
2018-03-30
Як цитувати
T.Galtseva Т. О. Г. /. (2018). Тренінг як технологія підвищення навчальної самоефективності працівників бізнес-структур. Правничий вісник Університету «КРОК», (30), 190–197. вилучено із https://lbku.krok.edu.ua/index.php/krok-university-law-journal/article/view/71
Номер
Розділ
Розділ V. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ