Особливості розвитку лідерських якостей учнів професійно-технічного закладу освіти

Автор(и)

  • О. В. Козак Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Ключові слова:

лідерство, лідерські якості, професійно-технічний заклад освіти, особистість лідера

Анотація

У статті представлено результати теоретичного дослідження поняття лідерства та психологічних властивостей особистості лідера. Проаналізовано особистість учня системи професійно-технічної освіти та розкрито сутність структури професійно-технічного навчального закладу як середовища для розвитку лідерських якостей учнів.

Біографія автора

О. В. Козак, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Аспірант кафедри практичної психології

Посилання

Абульханова К. О. Методологічне значення категорії суб’єкта для сучасної психології. Людина. Суб’єкт. Вчинок: Філософсько-психологічні студії / ред. В. О. Татенко. Київ : Либідь, 2006. С. 37–52.

Емельянова Е. В. Психологические проблемы современного подростка и их решение в тренинге. Санкт-Петербург: Речь, 2008. 336 с.

Занюк С. С. Психология мотивации. Киев: Эльга-Н: Ника-Центр, 2001. 352 с.

Кон И. С. Социология личности. Москва: Политиздат, 1967. 383 с.

Леонтьев Д. С. Феномен ответственности: между недержанием и гиперконтролем. Экзистенциальное измерение в консультировании и психотерапии. Бирштонас – Вильнюс: ВЕАЭТ, 2005.Т. 2. С. 7–22.

Макаренко А. С. Коллектив и воспитание личности. Москва: Педагогика, 1972. 334 с.

Поденко О. В. Розвиток організаторських здібностей особистості в підлітковому віці: автореф. дис. … канд. психол. наук: спец. 19.00.07. «Педагогічна та вікова психологія». Харків, 2007. 22 с.

Савчин М. В. Психологія відповідальної поведінки: монографія. Івано-Франківськ: Місто НВ, 2008. 280 с.

Садохіна К. С. Психолого-педагогічні умови формування лідерських якостей підлітків. Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць КПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України. 2010. Вип. 9. С. 439 – 448.

Сбитнева В. Б. Педагогические условия развития лидерских качеств подростков в детском общественном объединении: дисс. ... канд. пед. наук. Ижевск, 2006. 205 с.

Сингаївська І. В., Катюк Я. Л. Психологічна підготовка керівників ПТНЗ до розвитку їхньої професійної самосвідомості // Вісник післядипломної освіти: зб.наук.праць / Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих. Київ. Геопринт. 2008. С. 194–202.

Уманский А. Л., Рогачев В. В., Тимонин А. И. Педагогические условия и средства стимулирования лидерства в детских и юношеских объединениях. Психолого-педагогические проблемы подготовки организаторов и лидеров детских и юношеских объединений. Кострома. КГТТУ им. Н. А.Некрасова. 1994. 218 с.

Чепмен Г. Пять путей к сердцу подростка / перевод с англ. О. А. Рыбаковой. Москва. 2002. 332 с.

Ягоднікова В. В. Формування лідерських якостей старшокласників в особистісно орієнтованому процесі загальноосвітньої школи. Наука і освіта. 2004. № 7. С. 328–330.

Downloads

Опубліковано

2018-06-29

Як цитувати

Козак, О. В. (2018). Особливості розвитку лідерських якостей учнів професійно-технічного закладу освіти. Правничий вісник Університету «КРОК», (31), 168–174. вилучено із https://lbku.krok.edu.ua/index.php/krok-university-law-journal/article/view/114

Номер

Розділ

Розділ V. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ