Особливості психологічної програми з формування психофізіологічної готовності дитини до школи
Ключові слова:
адаптація, психофізичний розвиток, психологічний супровід, діагностика, корекціяАнотація
У статті обґрунтовано актуальність даної програми як діагностичного та корекційного вирішення психологічних проблем у контексті адаптації дітей до навчання у школі. Надані сучасні практичні вправи для тренінгу та рекомендації батькам і вчителям щодо вирішення даної проблематики.
Посилання
Большакова І. Проблеми готовності дитини до школи / І. Большакова // Початкова школа. – 2005. – № 5. – С. 9-11.
Гаряча С. А. Нові орієнтири початкової школи: Навчально-методичний посібник / С. А. Гаряча, Л.Н. Добровольська. – Вид. Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, 2012. – С. 140.
Заяць А. Програма профілактики дезадаптації дітей початкових класів: робота психолога щодо вміння дитини увійти в шкільний колектив, спілкуватися з іншими, знайти свою позицію / А. Заяць // Директор школи. – 2004. – С. 30-31.
Психологічні особливості готовності дітей шестирічного віку до навчання в школі. – Миколаїв, 2001. – С. 234.