Операціоналізація феномену професійного вигорання педагогів

Автор(и)

  • В. М. Тесленко Університет «КРОК»

Ключові слова:

синдром професійного вигорання, самоактуалізація, суб’єктність, особистісна відповідальність, еко-парадигма

Анотація

У статті представлено можливість операціоналізації феномену професійного вигорання педагога. Проаналізовано показники запобігання професійному вигоранню. Сформульовано алгоритм еко-парадигми оптимальної діяльності педагога в освітньому просторі як запобіжника його професійного вигорання.

Біографія автора

В. М. Тесленко, Університет «КРОК»

Здобувач

Посилання

Бочелюк В. Й. Психологічні основи професіоналізації особистості в умовах освітньої взаємодії : монографія / В. Й. Бочелюк, Н. Є. Завацька та ін. ; за ред. В. Й. Бочелюка. – Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2014. – 226 с.

Психолого-педагогічний глосарій : нові та маловідомі терміни з педагогіки і психології / уклад. С. І. Пелимська, І. А. Мороз ; ред. В. С. Гадомський. – Вінниця : ВДПУ, 2012. – 53 с.

Сергієнко Л. П. Основи наукових досліджень у психології: кваліфікаційні та дипломні роботи. Навчальний посібник / Л. П. Сергієнко. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2009. – 240 с.

Професіоналізм педагога в контексті європейського вибору України : якість освіти – основа конкурентоспроможності майбутнього фахівця : Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Ялта, 22-24 вересня 2011 року). – Ч. 3. – Ялта : РВНЗ КГУ, 2011. – 184 с.

Максименко С. Д. Актуальні проблеми психології. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія : зб. наук. праць / За ред. С. Д. Максименка. – Т. Х. – Вип. 16. – К. : ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2010. – 656 с.

Эриксон Э. Проблемы Эго-идентичности / Э. Эриксон // Реферативный журнал. Социология. – № 1. – 1991. – С. 173-200.

Райгородский Д. Я. Практическая психодиагностика. Методики и тесты. Учебное пособие / Д. Я. Райгородский. – Самара : Издательский Дом «БАХРАХ-М», 2002. – 672 с.

Фетискин Н. П. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп / Н. П. Фетискин, В. В. Козлов, Г. М. Мануйлов. – М.: Издательство института психотерапии, 2002. – 339 с.

Грачева И. И. Адаптация методики «Многомерная шкала перфекционизма» П. Хьюитта и Г. Флетта / И. И. Грачева // Психологический журнал. – 2006. – Т. 27. – № 6. – С. 73-89.

Реан А. А. Психология адаптации личности / А. А. Реан, А. Р. Кудашев, А. А. Баранов. – СПб. : Прайм-ЕВРОЗНАК, 2008. – 479 с.

Моросанова В. И. Стиль саморегуляции поведения (ССПМ) : руководство / В. И. Моросанова. – М.: Когито-Центр, 2004. – 44 с.

Сурмін Ю. П. Майстерня вченого: Підручник для науковця / Ю. П. Сурмін. – К.: Навчальнометодичний центр «Консорціум з удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2006. – 302 с.

Downloads

Опубліковано

2018-06-29

Як цитувати

Тесленко, В. М. (2018). Операціоналізація феномену професійного вигорання педагогів. Правничий вісник Університету «КРОК», (31), 182–188. вилучено із https://lbku.krok.edu.ua/index.php/krok-university-law-journal/article/view/116

Номер

Розділ

Розділ V. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ