Особливості психологічної програми з формування психофізіологічної готовності дитини до школи

Автор(и)

  • О. М. Васильченко Університет «КРОК»
  • К. О. Даренська Університет «КРОК»
  • Л. І. Паращенко Університет «КРОК»

Ключові слова:

адаптація, психофізичний розвиток, психологічний супровід, діагностика, корекція

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність даної програми як діагностичного та корекційного вирішення психологічних проблем у контексті адаптації дітей до навчання у школі. Надані сучасні практичні вправи для тренінгу та рекомендації батькам і вчителям щодо вирішення даної проблематики.

Біографії авторів

О. М. Васильченко, Університет «КРОК»

Доктор психологічних наук, доцент.

К. О. Даренська, Університет «КРОК»

Здобувач вищої освіти за ступенем «магістр».

Л. І. Паращенко, Університет «КРОК»

Доктор наук з державного управління, доцент.

Посилання

Большакова І. Проблеми готовності дитини до школи / І. Большакова // Початкова школа. – 2005. – № 5. – С. 9-11.

Гаряча С. А. Нові орієнтири початкової школи: Навчально-методичний посібник / С. А. Гаряча, Л.Н. Добровольська. – Вид. Черкаського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, 2012. – С. 140.

Заяць А. Програма профілактики дезадаптації дітей початкових класів: робота психолога щодо вміння дитини увійти в шкільний колектив, спілкуватися з іншими, знайти свою позицію / А. Заяць // Директор школи. – 2004. – С. 30-31.

Психологічні особливості готовності дітей шестирічного віку до навчання в школі. – Миколаїв, 2001. – С. 234.

https://promum.com.ua/pro-ekt/vazhlivo-ne-zabivati-dityam-golovu-informatsiyeyu-anavchiti-de-tsyu-informatsiyu-mozhna-vidshukati-zastupnitsya-klichka-ganna-starostenko/

Downloads

Опубліковано

2018-10-20

Як цитувати

Васильченко, О. М., Даренська, К. О., & Паращенко, Л. І. (2018). Особливості психологічної програми з формування психофізіологічної готовності дитини до школи. Правничий вісник Університету «КРОК», (32), 176–182. вилучено із https://lbku.krok.edu.ua/index.php/krok-university-law-journal/article/view/147

Номер

Розділ

Розділ V. АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ